Web Sajt opštine Vladičin Han

Petak, 24. Januar 2014.

Promotivna akcija „KOŠ ZA JOŠ“

Da decu vratimo na sportske terene, a odrasle rekreativnom bavljenju sportom!<

Košarkaški savez Srbije, Stalna konferencija gradova i opština, Ministarstvo omladine i sporta i Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja započeli su promotivno-edukativnu kampanju pod nazivom „Koš za još“ čiji je cilj promocija sporta, fizičke aktivnosti i zdravog života sa akcentom na koncept „sport za sve“, koji podrazumeva da bavljenje sportom u Srbiji treba da bude dostupno svima, bez obzira na starosne, imovinske i druge razlike.

Deca danas naprave 40.000 pokreta dnevno manje nego ranije generacije i to je jedan od glavnih razloga što u Srbiji u ovom trenutku imamo više od 15 odsto izrazito gojazne dece. Takođe, dve trećine odraslog stanovništva u Srbiji je fizički neaktivno u slobodno vreme. Imajući sve ovo u vidu, naš cilj je da ovom akcijom želimo da decu vratimo na sportske terene, a odrasle rekreativnom bavljenju sportom.

Stalna konferencija gradova i opština smatra da je zadatak gradova i opština, ali i centralnih vlasti, da svakom građaninu bude omogućeno da se slobodno bavi sportom u okviru svoje lokalne zajednice i da se težište sa profesionalnog sporta, koji je bio u fokusu poslednjih dvadeset godina, prebaci na dostupnost sporta svakom građaninu.

Akcija „Koš za još“ obuhvata likovni i literarni konkurs za decu predškolskog uzrasta i učenike osnovnih škola, a nagrade najboljima biće dodeljene na finalnom turniru KUP-a Radivoja Koraća od 6. do 9. februara.

Akciju prate i promotivne aktivnosti putem medija, pre svega emitovanjem tri promotivno-edukativna spota. Glavni promoter akcije je selektor košarkaške reprezentacije Srbije Aleksandar Đorđević, koji je učestvovao i u snimanju spotova. Promotivne spotove u trajanju od po 30 sekundi u HD formatu možete preuzeti saveb sajta Stalne konferencije gradova i opština.

Pozivamo medije da se priključe ovoj akciji od najšireg društvenog značaja i da emitovanjem ovih spotova podrže naše napore da decu vratimo na sportske terene.

Promotivna akcija „Koš za još“ pokrenuta je na inicijativu grupe studenata fakulteta FEFA Beograd, zaljubljenika u košarku, sa osnovnom idejom da pošalju drugačiju sliku o košarci u odnosu na postojeću koja se ogleda u brojnim negativnim pojavama vezanim za navijačke grupe i huligane.



Preuzeto: