Званична интернет презентација Општине Владичин Хан  |   Ћирилица  |  Latinica  |  English  
Лого
img1
 
Водич кроз локалну самоуправу
Енергетска ефикасност
Конкурси и тендери
Питања председнику
Питања председнику СО
Питања
Слике
Мапе
ВЛАДИЧИН ХАН

Листа новости  Слике  Верзија за штампу

Уторак, 21. Октобар 2014.

Позив организацијама цивилног друштва за учешће у процесу израде Стратегије и Акционог плана за развој цивилног друштва у Србији за период 2014. - 2018. године

img

ПОЗИВ ОРГАНИЗАЦИЈАМА ЦИВИЛНОГ ДРУШТВА ЗА УЧЕШЋЕ У



КОНСУЛТАТИВНОМ ПРОЦЕСУ ИЗРАДЕ НАЦИОНАЛНЕ СТРАТЕГИЈЕ И АКЦИОНОГ ПЛАНА ЗА ПОДСТИЦАЈНО ОКРУЖЕЊЕ ЗА РАЗВОЈ ЦИВИЛНОГ ДРУШТВА У РЕПУБЛИЦИ СРБИЈИ ЗА ПЕРИОД 2014. - 2018. ГОДИНЕ



Консултативни састанак у Врању, 29. октобра 2014. године



Позивају се све организације цивилног друштва, које су регистроване у некој од следећих општина:Врање, Лесковац, Владичин Хан, Бујановац, Прешево, Сурдулица, Босилеград, Трговиште, Црна Трава и Гора, да се пријаве за учешће на консултативном састанку у вези процеса израде Националне стратегије и Акционог плана за подстицајно окружење за развој цивилног друштва у Републици Србији за период 2014. - 2018. године. Састанак ће бити одржан уВрању, 29. октобра 2014. године у хотелу „Пржар“ (ул. Пржарска бб), у 10 часова.

Састанак организује Канцеларија за сарадњу са цивилним друштвом Владе Републике Србије. Процес израде овог важног националног стратешког документа је подржан у оквиру ЕУ ИПА 2011-2013 пројекта „EУ пoдршкa Кaнцeлaриjи зa сaрaдњу сa цивилним друштвoм“, док је овај састанак део великог партиципативног процеса на локалу и реализује се у оквиру пројекта „Подстицајно окружење за развој цивилног друштва“, уз подршку Агенције Сједињених Америчких Држава за међународни развој (УСАИД) у Републици Србији.

Укратко о процесу:Процес израде прве Националне стратегије за стварање подстицајног окружења за развој цивилног друштва за период 2014.до 2018. године (у даљем тексту: Стратегија) је отпочео великом националном конференцијом (20 - 21. фебруара 2014. године) на којој је више од 350 организација цивилног друштва дефинисало приоритетна поглавља као оквир будуће Стратегије. Након што је експертска група, састављена од водећег експерта и троје експерата изабраних јавним позивом, сачинила радни текст стратешког оквира и предложила мере, Пројектна група састављена од представника 12 ресорних министарстава и Сталне конференције градова и општина је верификовала текст првог нацрта који је стављен на увид јавности на званичној интернет страници Канцеларије за сарадњу са цивилним друштвом(www.strategija.civilnodrustvo.gov.rs). Кроз могућност интерактивног коментарисања и давања сугестија, отворен је процес широких консултација о садржају будуће Стратегије(http://strategija.civilnodrustvo.gov.rs/diskusija/uputstvo-za-ostavljanje-komentara/).

Уз подршку УСАИД Србија, у оквиру пројекта „Подстицајно окружење за развој цивилног друштва“, одржавање низа консултативних састанака, представља део партиципативног процеса израде Стратегије који ће омогућити представницима организација цивилног друштва, локалних самоуправа, медија, представницима синдиката и послодаваца и другим заинтересованим странама да учествују у даљој разради предложених циљева, мера и активности, у циљу добијања што квалитетнијег садржаја будуће Стратегије и Акционог плана.

Неопходно је да попуњен пријавни формулар пошаљете на следећу e-mail адресу:jovana.timotijevic@civilnodrustvo.gov.rs,најкасније до 27. октобра 2014. године у 15 часова.

Како би дискусија била што садржајнија , молимо Вас да се претходно упознате са текстом нацрта Стратегије који је објављен је на подсекцији веб странице Канцеларије за сарадњу са цивилним друштвом(www.strategija.civilnodrustvo.gov.rs), као и да без обзира на присуство на састанку, упутите онлајн коментаре на текст Стратегије.

За све додатне информације у вези са пријавом за учешће у консултативним састанцима можете контактиратиЈовану Тимотијевић, путем телефона 011/3113-895, или путем e-mail адресе:jovana.timotijevic@civilnodrustvo.gov.rs.

Напомена – рефундација трошкова путовања:Организатор ће бити у могућности да надокнади путне трошкове само једном члану из сваке организације. Висина надокнаде путних трошкова одредиће се према висини повратне карте од места где је организација регистрована до места у коме се састанак одржава. Рефундирање трошкова пута биће омогућено искључиво уз копију повратне аутобуске или возне карте. Учесницима који долазе сопственим превозом, рефундација трошкова биће могућа само уз потврду о висини повратне карте коју могу узети на локалној аутобуској станици. Исплата путних трошкова вршиће се након одржаног косултативног састанка на јасно обележеном пулту. Датум на путној карти мора бити исти као датум одржавања састанка или дан раније.



Adobe readerЦео текст јавног позива можете погледати овде.

Adobe readerАгенду састанка можете преузети овде.



 
  Општина Владичин Хан  |  Сва права задржана  |  Услови коришћења  |  Мапа сајта  |  Аутор: Агенција МИ  |  Посета: 8.303.437